De taken van een receptionist kunnen erg uiteen lopen en zijn afhankelijk van de behoeften van uw organisatie en eerder genoemde analyse van de veiligheidssituatie. Over het algemeen zorgt deze persoon ervoor dat bezoekers verwelkomt worden en is de beveiliger receptionist verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoonverkeer, de ontvangst van goederen en postbehandeling. Ook kan het zijn dat u uw receptionist wilt inzetten om toegangspassen of dag passen te verstrekken. In dit geval is het belangrijk dat er een duidelijke administratie bij wordt gehouden, zodat het altijd inzichtelijk is wie er toegang heeft gekregen tot uw pand.
Een beveiliger surveillant neemt de beveiliging nog een stapje verder. Deze beveiliger houdt pro-actief toezicht op de veiligheid van alle medewerkers en bezoekers en de omgeving. Zo voert deze persoon brand- en sluitrondes uit en opent en sluit de beveiliger het pand.
Door receptie beveiligers in te schakelen verhoogt u het gevoel van veiligheid onder uw medewerkers en bezoekers. U kunt eventueel ook objectbewaking inschakelen. In dit geval zorgen wij ervoor dat een kantoorpand beveiliger indien gewenst 24 uur per dag aanwezig is om uw pand te beveiligen. U bepaalt zelf wat u nodig heeft.
Zo is het onder andere mogelijk om een beveiliger in te zetten die in het bezit is van een EHBO of BHV-certificaat, of kunt u een beveiliger dagelijks toezicht laten houden op uw bedrijfsterrein. De bewaker kan daarnaast ook administratieve werkzaamheden verrichten.
Wij hebben jarenlange ervaring op het gebied van beveiliging. Hierdoor kunnen wij u voorzien van waardevol advies met betrekking tot de beveiliging van uw kantoorpand. Zo gaan wij stapsgewijs aan de slag met de beveiliging van uw organisatie. Allereerst voeren wij een zorgvuldig onderzoek uit naar zaken die een potentieel gevaar vormen bij de beveiliging van uw bedrijf. Vaak zijn dit zaken waar u zelf nog niet aan gedacht heeft.
Wanneer uw specifieke situatie duidelijk in kaart is gebracht, weten wij welke receptie beveiligers we in moeten zetten. Dit zijn altijd beveiligers die qua mentaliteit, kennis en kunde optimaal aansluiten bij het beveiligingsvraagstuk van uw bedrijf.
Wilt u per direct receptie beveiliger inhuren? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij beschikken over een uitgebreide pool met geschikt personeel dat u in kunt huren. Omdat ieder bedrijf anders is, verschilt ook de beveiligingsvraag per organisatie. We denken graag met u mee over de juiste invulling van uw situatie. Twijfel dan ook niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.
U ontvangt vrijblijvend een offerte wanneer u interesse heeft in receptie beveiligers die u per direct in kunt huren. Wij bieden een oplossing die perfect is afgestemd op uw persoonlijke situatie. Naast de reguliere werkzaamheden van het receptiepersoneel, zoals het ontvangen en registreren van bezoekers en het bedienen van de telefooncentrale, zijn er verschillende taken die aan het takenpakket toegevoegd kunnen worden.
Denk aan taken als administratieve werkzaamheden, visitatie, postverwerking en toezichthouder handhaving veiligheidsprocedures. De invulling van receptie- en baliediensten kan vanzelfsprekend zowel overdag als ’s avonds of ’s nachts plaatsvinden. Wij bieden de mogelijkheid om separate dagdelen gebruik te maken van onze diensten.
Onze receptionisten zorgen voor een vriendelijke ontvangst van uw bezoekers. Hierdoor zijn ze het perfecte visitekaartje voor uw organisatie. Bezoekers worden ontvangen met een glimlach en krijgen een kundig antwoord op eventuele vragen. Tegelijkertijd vervullen de receptie medewerkers een belangrijke rol in uw totale veiligheidsmanagement vanwege hun strategische positie.
Onze receptiebeveiligers zijn er op getraind om incidenten, verstoringen en calamiteiten te voorkomen en uit te sluiten. Doet dit zich onverhoopt toch voor, zorgen de medewerkers ervoor dat de schade tot een minimum beperkt wordt.
Wij garanderen u een correcte en snelle uitvoering van de werkzaamheden. Al onze personeelsleden volgen eerst een uitgebreide opleiding en zijn representatief. Daar komt nog bij dat wij personeel opmaat leveren. Er wordt dus geselecteerd op medewerkers die niet alleen passen bij uw wensen, maar die ook goed aansluiten bij uw bedrijfscultuur en uitstraling. Onze receptiediensten worden verricht volgens de Algemene voorwaarden van de Nederlandse Veiligheidsbranche.
Dit wil zeggen dat u zeker weet dat de dienstverlening voldoet aan alle gestelde eisen en dat wij gaan voor de hoogst mogelijke kwaliteit.
Twijfelt u nog of u de receptiewerkzaamheden van uw bedrijf wilt uitbesteden of vraagt u zich af of u niet beter zelf iemand in dienst neemt? Het heeft verschillende voordelen om uw receptiebeveiliging uit te besteden.
Zo zijn onze medewerkers vriendelijk, representatief en daadkrachtig. In uniform of kostuum heeft uw receptie beveiliging een professionele uitstraling. U haalt niet enkel een receptionist in huis, maar een getrainde beveiliger die in allerlei noodsituaties weet hoe er gehandeld moet worden.
Het is mogelijk om een receptionist beveiliger eerder te laten starten of later te laten eindigen. Ons personeel is flexibel waardoor u met ruimere werktijden kunt werken.
In het geval van ziekte- en/of verlof zorgen wij voor geschikte vervanging, zodat u hier zelf geen omkijken naar heeft. Ook zijn wij verantwoordelijk voor de planning en verloning. Dit scheelt u veel tijd en moeite, waardoor u zich kunt richten op het leiden van uw organisatie.
Vul het contactformulier in om contact met ons op te nemen. Onze receptionisten kennen een uitgebreid takenpakket. Werkzaamheden die onze receptionisten voor u zouden kunnen verrichten zijn onder andere het ontvangen van gasten en bijhouden van gastenlijsten.
Ook kunt u op uw receptie beveiliging rekenen voor het openen van het kantoor, eventueel voor aanvang van de reguliere werktijden. Denkt u ook aan de uitgifte en het vervaardigen van badges en toegangspassen, verschillende licht administratieve werkzaamheden, het aannemen van de telefoon en filteren op belangrijkheid, het in ontvangst nemen van pakketten en overige post en het bedienen van toegangspoorten. In geval van nood kunnen onze deskundige receptie beveiligers ook optreden als BHV’er.
Indien gewenst kan uw beveiliger ook voor sluiting een controle ronde maken langs alle ruimtes en controleren op lichten, computers die afgesloten zijn, openstaande ramen en meer. Kies voor meer veiligheid, kies voor nu receptie beveiliger inhuren.